Τα ανείπωτα – Second thoughts

Αποφάσισα να δώσω φωνή στο  διαβολάκι που κάθεται στον αριστερό ώμο μου. Μη μου πεις πως είμαι η μόνη που έχω γεμίσει συννεφάκια με ανείπωτες ατάκες! Θα σου τα πω έξω από τα δόντια λοιπόν, χωρίς περιστροφές.

-Πού είσαι; Χάθηκες!

-Γιατί καλέ, έψαξες κι δε με βρήκες;

-Μπορώ να κάνω κάτι να σε βοηθήσω;

-Ναι. Φεύγεις λίγο;

-Kαλέ, πόσο χρονών είσαι;

-Χ=(7×23)/2-6/2 -√4

-Άντε, ήρθε η ώρα να παντρευτείς σιγά-σιγά.

– Να κανονίσουμε.Θα πω κι σε δυο φίλες μου. Στους τρεις γάμους έχουμε μια κηδεία δώρο.

-Σε τι έχετε αλλεργία;

(Ασθενής)-Στη γυναίκα μου.

-Ε, στην παντόφλα εννοείτε!

-Δεν μπορώ να σε δω φιλικά.

-Θα ανέβηκε η μυωπία σου.

 

-Πόσο χάρηκα που σε είδα!

-Ναι, η χαρά είναι όλη δική σου.

-Πόσο μεγάλη είναι η πίτσα;

-27 εκατοστά.

-Λυπάμαι αλλά έχετε πρόβλημα με την ακοή ή την όραση σας. Να το κοιτάξετε.

-Είσαι το σαράκι που μου τρώει την καρδιά.

-Τελικά είχα δίκιο πως είσαι κούτσουρο.

-Είσαι πολύ μικρή για να τα ξέρεις όλα.

-Κι εσύ πολύ μεγάλη για να μην ξέρεις τίποτα.

-Έχασα 3 κιλά, δε φαίνεται;

-Μετά τη λοβοτομή, ε; Σιδερένιος.

(Ασθενής)-Δηλαδή όταν εξετάζεις τα μάτια μου βλέπεις ό,τι βλέπω;

– Δεν είμαι ο Χορταρέας, λυπάμαι.

– Είσαι κακιά!

-Για πoιο από όλα;

Τελικά όταν απαντάω κι εγώ με ερωτήσεις, απάντηση δεν παίρνω. Τουλάχιστον γλιτώνω τα περαιτέρω «σούξου μούξου μανταλάκια». Σε προκαλώ να απαντάς ειλικρινά. Παντού κι πάντα.Θέλει μαγκιά βέβαια κι πολλά κυβικά τρέλας. Αν ξεμείνεις από φίλους θα κάνουμε παρέα.

Θυμήσου το βασικό κανόνα επιβίωσης. Μην δαγκώσεις την πανέμορφη, διχαλωτή γλώσσα σου.

Editor: Δήμητρα Γκίκα

 

 

 

Δώσε μας feedback

