Το Pied De Poule και η Μαμά μου.

Να ήμουν περίπου τεσσάρων χρονών όταν πρωτο-αντίκρυσα αυτό το σχέδιο πάνω σε ρούχο, τουλάχιστον από όσο μπορώ να θυμηθώ. Ήταν μια όμορφη ψιλόμεση pencil φούστα, συνδυασμένη με ένα απλό μαύρο τοπ, 10ποντες suedde μαύρες γόβες με ένα ίχνος μύτης και έναν μπορντό δερμάτινο φάκελο από αυτούς που έχουν τη μυρωδιά της νοσταλγίας. Όλα αυτά φορεμένα από το αγαπημένο μου πρόσωπο -ειδικά στην ηλικία των τεσσάρων- τη μαμά μου (νιαρ). Η μαμά μεγάλη θιασώτης του “pied de poule” -από παλτό σε παπούτσι κι από τσάντα σε γάντι. Αυτή της η αγάπη δεν περιορίστηκε σε εκείνα τα χρόνια με τη δικαιολογία του trent, αλλά μέχρι τα εικοσιένα μου χρόνια συνεχίζει να τρελαίνεται με το εν λόγω pattern, όπως και η κόρη της (c’est moi) με το λεοπάρ. Τι να κάνεις; Αδυναμίες είναι κι αυτές.

Πήγε λοιπόν να με μυήσει από μικρή στην αδυναμία της. Ξεκίνησε με μικρές στρατηγικές κινήσεις του τύπου “σου πήρα μια closs φούστα” -που τυχαίνει να είναι patterned pied de poule. Όταν άρχισα να ακούω Nirvana και δε φορούσα πια φούστες μου έκανε δώρο τύπου “ένα militaire παλτό” κι αυτό όλως τυχαίως patterned pied de poule και κάπως έτσι συνεχίστηκε το brain control, μέχρι να φτάσει η στιγμή να με μαλώνει γιατί της πήρα κρυφα σπίτι μου την ζακέτα της με τα μπρούτζινα κουμπιά -μιλάμε πάντα για pied de poule- που δεν είναι ίδια με την άλλη ζακέτα με τα μαύρα κουμπιά και δεν έχει τι να φορέσει. Παράνοια. Ωραία παράνοια.

Φτάνουμε λοιπόν στο σήμερα που την πήρα τηλέφωνο για να της πω, πως ο Michael Kors και ο Christian Dior έκαναν με τις συλλογές τους το Pied de poule ξανά τρεντ, έφεραν ξανά στο προσκύνιο τα ’50s και πως πρέπει να ψάξουμε να βρούμε εκείνο το militaire πααλτό που λέγαμε πιο πάνω. Όσο εγώ ψάχνω το παλτό, εσείς πάρτε μερικές ιδέες για το που μπορεί να φορεθεί το εν λόγω σχέδιο.

Xxx Fashionista aka Κρίστελ Λιάκου

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Δώσε μας feedback

