Άλκηστη Φάρου

Το όνομα μου είναι Άλκηστη, και ως λίγο ονειροπόλα, ρομαντική, και επηρεασμένη από τις Χολιγουντιανές ταινίες και τον Κοέλιο, περνάω την κάθε μου μέρα προσπαθώντας να αντλήσω μαθήματα από όλα όσα μου συμβαίνουν με την ελπίδα πως κάποια στιγμή θα καταφέρω να αποκρυπτογραφήσω τα συμπαντικά μηνύματα για την ευτυχία, την προσωπική ολοκλήρωση, και το τέλειο παστίτσιο. Επειδή όμως δεν είμαι μονοφαγάς, και η ζωή είναι για να τη μοιράζεσαι, σε αντίθεση με το παγωτό, ήρθε η ώρα να διαδώσω τις γνώσεις μου στον μάταιο αυτό κόσμο.  Proceed λοιπόν, at your own risk!

Editor: BRAINFUCK

Alceste

7 σκέψεις σχετικά με το “Άλκηστη Φάρου

Δώσε μας feedback

