Πες μου ποιο φόβο αγάπησες πάλι

Εγώ φοβάμαι πιο πολύ τους αστυνομικούς και τους ρατσιστές θα πει η 10 χρόνη Μαρία από το Ζεφύρι που είναι Ρομά.

Εγώ φοβάμαι την σιωπή λέει η 30χρονη Μαριλένα. Καμία φορά μπαίνει ανάμεσα σε μένα και τον άντρα μου και με τρομάζει. Λες και δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω. Για αυτό και μιλάω συνέχεια για να μην υπάρχει κενό.

Εγώ φοβάμαι την νύχτα λέει ο 8χρονος Αλέξης. Λένε ότι συμβαίνουν διάφορα. Αλλά και οι άνθρωποι μου φαίνονται πιο άγριοι στο σκοτάδι.

Εγώ φοβάμαι την απιστία του άντρα μου. Μην νιώσω αυτή την αίσθηση. Το σώμα που αγαπώ να μοιράζεται. Μην μοιάσω στην μάνα μου. Δεν την μπορώ την παθητικότητα.

Εγω φοβάμαι την ρουτίνα ψιθυρίζει ο Μηνάς. Όλα αυτά τα μικροαστικά πρότυπα των γονιών μου. Δεν θέλω να γίνω ένας καναπές με τηλεόραση. Θέλω να αλλάζω δέρμα.

Anne-St-Marie-e1338926294177

Εγώ τον έρωτα φοβάμαι λέει η Σαββίνα. Μου μουδιάζει το σώμα και το μυαλό. Χάνω την ισορροπία στην λογική.

Εγώ τον ανθρώπινο πόνο φοβάμαι, τι άλλο,  φωνάζει η Ζωή. Τον ψυχικό κυρίως. Δεν μπορώ να πάρω και depon. Όσο μεγαλώνω τον ναρκώνω, ή τον συνηθίζω, δεν ξέρω.

Εγώ τις κατσαρίδες φοβάμαι λέει η Λουκία. Με αηδιάζουν. Τρέχουν εφιαλτικά. Έχουν και άσχημη αύρα. Διωγμένες και βίαιες  πρέπει να ‘ναι.

Εγώ δεν φοβάμαι πια.

Εγώ έβαλα καθρέφτη σπίτι.

Βλέπω το μακιγιάζ που κρύβει τις φοβίες μου. Τελικά αποφάσισα το 2014 να μην βάφομαι.

Ευδοκία Μουντζούρη

Δώσε μας feedback

