H&M Home launch event

Τα νέα ήρθαν σαν Χριστουγεννιάτικο δώρο από μακρινό συγγενή: τα H&M λανσάρουν τη συλλογή Home για πρώτη φορά στην Αττική, στο κατάστημα του Πειραιά. Όταν έλαβα το δελτίο τύπου, το παιδί μέσα μου έκανε ένα μικρό *happy dance*, αφού ποια καλύτερη εποχή για να λανσάρει κανείς είδη σπιτιού από τις γιορτές, που όλοι μας λίγο πολύ κλεινόμαστε στα σπίτια μας, στολίζουμε δέντρα, καραβάκια, κλαδάκια, και φωτογραφίζουμε τις δημιουργίες μας με το απαραίτητο hastag #merrychristmas. Όταν μάλιστα ήρθε και η πρόσκληση για το καθιερωμένο event, άρχισα πλέον και επίσημα να μετράω τις μέρες.

Ψέματα δε θα σας πω, ως κλασική ανυπόμονη που είμαι, δε μπορούσα να περιμένω μέχρι την ημέρα της εκδήλωσης, στις 11 του μήνα, και έτσι κρυφοκοίταξα τις συλλογές στην σελίδα του καταστήματος μόνο και μόνο για να επιβεβαιωθούν οι προσδοκίες μου: τα ήθελα όλα και τα ήθελα τώρα. Από τις χνουδωτές fleece κουβέρτες, τα pink gold candle holders και τα κεραμικά βάζα, έως τους ξύλινους ξεβαμμένους δίσκους, και τους μεγάλους αποθηκευτικούς σάκους που μου έφερναν στο μυαλό τον Αμερικάνικο Νότο.

Τα κομμάτια ήταν πιο ωραία φυσικά από κοντά, ενώ το στήσιμο τους στο flagship του Πειραιά τα αναδείκνυε με εξαιρετικό τρόπο καθιστώντας τα ακόμα πιο θελκτικά. Ένας πόντος για τα H&M.

Το δεύτερο που μου άρεσε πολύ ήταν η ποικιλία στα χρώματα, ενώ μου φάνηκε πολύ έξυπνο αφενός το ότι υπήρχε και μια μικρή παιδική συλλογή (με προϊόντα τα οποία θα ψώνιζα άνετα και για το δικό μου χώρο), και αφετέρου το ότι εντόπισα 2-3 συλλογές πιο ειδικές που ξεχώριζαν από τις υπόλοιπες. Η μία ήταν η κόκκινη γωνιά με τις πούλιες και τις καρδιές (αναστέναξε το instagram), και η άλλη η μικρή ροζ που μου έφερε στο μυαλό την Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων. Φυσικά, δεν πήγαιναν πίσω και τα Χριστουγεννιάτικα στολίδια, μερικά από τα οποία κοσμούν πλέον και το δικό μου δέντρο.

Η εκδήλωση από μόνη της ήταν πιο low profile από όσες μας έχουν συνηθίσει τα H&M, κάτι το οποίο δε μπορώ να πω ότι με ξένισε αφού μπόρεσα να χαζέψω και να ψωνίσω χωρίς το γνωστό πατείς με πατώ σε. Αυτό που οφείλω όμως να πω, και το οποίο μου άρεσε ιδιαίτερα ήταν η live performance από την Lady Faye, η οποία έντυσε πολύ ωραία το όλο event.

IMG_8964

Περιττό λοιπόν να αναφέρω ότι έφυγα από το κατάστημα με δύο γεμάτες σακούλες με είδη σπιτιού και δώρα τα οποία πακεταρίστηκαν με συνοπτικές διαδικασίες και μπήκαν κάτω από το μικρό μου δέντρο για να μοιραστούν την Πρωτοχρονιά. Οι φωτογραφίες θα μιλήσουν από μόνες τους, αλλά δε μπορώ να μην σχολιάσω το ότι τα H&M για ακόμα μια φορά μας κλείνουν το μάτι προκλητικά με τις μοναδικές συλλογές τους, και αφότου μας ντύνουν όλες τις εποχές με ρούχα για κάθε γούστο, τώρα πλέον διακοσμούν και τα σπίτια μας, με οικονομικές αλλά μοντέρνες instaworthy προτάσεις. Συστήνω ανεπιφύλακτα λοιπόν μια επίσκεψη στον Πειραιά, και ξοδεύω τη μία από τις Χριστουγεννιάτικες ευχές μου στο λανσάρισμα της συλλογής και στο flagship της Ερμού για εμάς τα παιδιά του κέντρου.

Άλκηστη Φάρου

Μια σκέψη σχετικά μέ το “H&M Home launch event

Δώσε μας feedback

